A3

PUBLICZNIE DOSTĘPNY WYKAZ DANYCH O DOKUMENTACH ZAWIERAJĄCYCH INFORMACJE O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE

Formularz A – karta informacyjna dla: wycięcie drzew w obrębie administracyjnym gminy Klukowo

- wniosków o wydanie decyzji

- wniosków o udzielenie wskazań lokalizacyjnych,

- wniosków o ustalenie programu dostosowawczego

Lp.

Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

1

Numer wpisu

A-32/12

2

Zakres przedmiotowy wniosku

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/ krzewów:
wycięcie: brzoza (3 szt.) o obwodzie ok. 85 cm, 78 cm i 94 cm, wierzba (3 szt.) o obwodzie 140 cm, 125 cm i 132 cm rosnących na działce nr 641 oraz 183 w obrębie wsi Gródek.

3

Znak sprawy

OSI.6131.32.2012

4

Data złożenia

07.09.2012 r.

5

Dane wnioskodawcy (imię i nazwisko lub nazwa jednostki organizacyjnej, siedziba, adres, REGON)

Osoba fizyczna

6

Wyszczególnienie załączników do wniosku

Nie dotyczy

7

Nazwa organu – adresata wniosku

Wójt Gminy Klukowo

8

Miejsce przechowania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego)

Urząd Gminy Klukowo, ul. Mazowiecka 14, 18-214 Klukowo, Pokój nr 2, tel. (086) 277-45-20 wew. 24

9

Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)

Wszczęto postępowanie administracyjne

10

Zastrzeżenia dotyczące udostępnienia informacji

brak

11

Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy

brak

12

Uwagi

brak


 

Metryka strony

Udostępniający: Karolina Olszewska

Wytwarzający/odpowiadający: Karolina Olszewska

Wprowadzający: Karolina Olszewska

Data wprowadzenia: 2012-09-12

Data modyfikacji: 2012-09-12

Opublikował: Karolina Olszewska

Data publikacji: 2012-09-12