Ewidencje i rejestry

EWIDENCJE I REJESTRY

 

Poszczególne komórki organizacyjne urzędu prowadzą ewidencje, rejestry i archiwa, zgodnie ze swoim zakresem rzeczowym, w tym w szczególności:

 

Stanowisko do spraw samorządowych

  • archiwum zakładowe
  • rejestr uchwał rady gminy
  • rejestr przepisów gminnych
  • rejestr interpelacji i wniosków radnych.
  • rejestr uchwał komisji rady gminy
  • rejestr zarządzeń wójta
  • rejestr wniosków o udzielenie informacji publicznej

 

Stanowisko do spraw kadrowych i organizacyjnych

  • rejestr aktów wewnętrznych
  • rejestr skarg i wniosków
  • rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw

 

Urząd Stanu Cywilnego

  • rejestry wydawanych i utraconych dowodów osobistych
  • skorowidz alfabetyczny aktów urodzeń, małżeństw i zgonów
  • rejestr wydanych zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą

 

Stanowisko do spraw planowania przestrzennego, drogownictwa oraz infrastruktury technicznej

  • ewidencja zgłoszeń, o których mowa w art. 30 Prawa budowlanego
  • ewidencja rozpoczynanych obiektów budowlanych
  • ewidencja oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych
  • rejestr decyzji administracyjnych o pozwoleniu na budowę
  • rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
  • rejestr wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym
  • rejestr miejscowych planów zagospodarowania
  • rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego
  • rejestr wniosków o pozwolenia na budowę
  • ewidencja dróg i obiektów mostowych

 

Stanowisko do spraw ochrony środowiska, strategii i rozwoju

  • rejestr zamówień publicznych

 

Stanowisko do spraw obywatelskich, kultury i działalności gospodarczej

  • ewidencja ludności
  • rejestr wyborców
  • ewidencja działalności gospodarczej - ewidencja jest jawna i dane osobowe w niej zawarte nie podlegają przepisom ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.)
  • rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

 

Referat Finansowy

  • ewidencja podatników
  • rejestr zwolnień 5-cio letnich z tytułu nabycia gruntów na powiększenie lub utworzenie gospodarstwa rolnego
  • rejestr ulg inwestycyjnych
  • rejestr ulg żołnierskich
  • rejestr umorzeń zaległości podatkowych
  • rejestr odroczeń zaległości podatkowych
  • rejestr odroczeń terminów płatności
  • rejestr umorzeń odsetek za zwłokę
  • rejestr wydanych zaświadczeń uprawniających do otrzymania bonów paliwowych
  • rejestr zaświadczeń o nie zaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości

 

Udostępnianie danych z rejestrów, ewidencji i archiwów

 

Dane zawarte w prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach mogą być udostępniane na zasadach określonych w przepisach prawa.

Udostępnianie należy do komórki organizacyjnej urzędu, stosownie do jej zakresu działania.

W rejestrach dotyczących uchwał rady gminy i zarządzeń wójta ewidencjonuje się akty prawne organów gminy, których treść udostępnia się w Biuletynie Informacji Publicznej. W przypadku aktów nie udostępnionych zastosowanie mają zasady określone w ustawie o dostępie do informacji publicznej.

Metryka strony

Udostępniający: Marcin Wójcicki

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Wójcicki

Wprowadzający: Marcin Wójcicki

Data wprowadzenia: 2012-02-23

Data modyfikacji: 2012-02-23

Opublikował: Marcin Wójcicki

Data publikacji: 2012-02-23