Ewidencje i rejestry
EWIDENCJE I REJESTRY
Poszczególne komórki organizacyjne urzędu prowadzą ewidencje, rejestry i archiwa, zgodnie ze swoim zakresem rzeczowym, w tym w szczególności:
Stanowisko do spraw samorządowych
- archiwum zakładowe
- rejestr uchwał rady gminy
- rejestr przepisów gminnych
- rejestr interpelacji i wniosków radnych.
- rejestr uchwał komisji rady gminy
- rejestr zarządzeń wójta
- rejestr wniosków o udzielenie informacji publicznej
Stanowisko do spraw kadrowych i organizacyjnych
- rejestr aktów wewnętrznych
- rejestr skarg i wniosków
- rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw
Urząd Stanu Cywilnego
- rejestry wydawanych i utraconych dowodów osobistych
- skorowidz alfabetyczny aktów urodzeń, małżeństw i zgonów
- rejestr wydanych zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą
Stanowisko do spraw planowania przestrzennego, drogownictwa oraz infrastruktury technicznej
- ewidencja zgłoszeń, o których mowa w art. 30 Prawa budowlanego
- ewidencja rozpoczynanych obiektów budowlanych
- ewidencja oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych
- rejestr decyzji administracyjnych o pozwoleniu na budowę
- rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
- rejestr wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym
- rejestr miejscowych planów zagospodarowania
- rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego
- rejestr wniosków o pozwolenia na budowę
- ewidencja dróg i obiektów mostowych
Stanowisko do spraw ochrony środowiska, strategii i rozwoju
- rejestr zamówień publicznych
Stanowisko do spraw obywatelskich, kultury i działalności gospodarczej
- ewidencja ludności
- rejestr wyborców
- ewidencja działalności gospodarczej - ewidencja jest jawna i dane osobowe w niej zawarte nie podlegają przepisom ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.)
- rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
Referat Finansowy
- ewidencja podatników
- rejestr zwolnień 5-cio letnich z tytułu nabycia gruntów na powiększenie lub utworzenie gospodarstwa rolnego
- rejestr ulg inwestycyjnych
- rejestr ulg żołnierskich
- rejestr umorzeń zaległości podatkowych
- rejestr odroczeń zaległości podatkowych
- rejestr odroczeń terminów płatności
- rejestr umorzeń odsetek za zwłokę
- rejestr wydanych zaświadczeń uprawniających do otrzymania bonów paliwowych
- rejestr zaświadczeń o nie zaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości
Udostępnianie danych z rejestrów, ewidencji i archiwów
Dane zawarte w prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach mogą być udostępniane na zasadach określonych w przepisach prawa.
Udostępnianie należy do komórki organizacyjnej urzędu, stosownie do jej zakresu działania.
W rejestrach dotyczących uchwał rady gminy i zarządzeń wójta ewidencjonuje się akty prawne organów gminy, których treść udostępnia się w Biuletynie Informacji Publicznej. W przypadku aktów nie udostępnionych zastosowanie mają zasady określone w ustawie o dostępie do informacji publicznej.
Metryka strony