ds. obywatelskich i działalności gospodarczej
Inspektor ds. obywatelskich i działalności gospodarczej
tel. (86) 277-45-20 wew. 29
ZAKRES CZYNNOŚCI
1) prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności z wykorzystaniem systemu elektronicznego PESEL;
2) prowadzenie kartoteki ewidencyjno-adresowo-dowodowej obywateli i kart mieszkańców
3) współdziałanie w zakresie dyscypliny meldunkowej z Komendą Policji, CBA i organizacjami wojskowymi;
4) prowadzenie i aktualizacja stałego rejestru wyborców;
5) sporządzanie spisów wyborców;
6) nadzór nad osobami wykonującymi nieodpłatnie kontrolowane prace społeczne orzeczone przez sąd:
a) ustalanie harmonogramu prac,
b) przekazywanie informacji do sądu o wykonanej pracy przez skazanego;
7) prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP, a w szczególności:
a) sporządzanie wykazu osób podlegających obowiązkowi stawienia się do kwalifikacji wojskowej,
b) przekazywanie w/w wykazów do Powiatowej Komisji Lekarskiej;
8) wprowadzanie do systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wniosków o wpis, zmianę, zawieszenie, wznowienie i zaprzestanie działalności gospodarczej;
9) wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz decyzji cofających zezwolenia, a także wygaszanie zezwoleń;
10) naliczanie opłat za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych;
11) wydawanie zezwoleń na organizowanie zgromadzeń;
12) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem oświadczeń o zamiarze zorganizowania oraz wydawanie zezwoleń na przeprowadzenie imprez masowych;
13) publikowanie informacji o wyrokach skazujących – zgodnie z przepisami;
14) pełnienie obowiązków kierownika kancelarii tajnej;
15) organizowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi;
16) prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków na terenie gminy oraz gminnej ewidencji zabytków;
17) prowadzenie spraw związanych z opieką nad pomnikami przyrody oraz zakładaniem, funkcjonowaniem i likwidacją obszarów chronionych.
18) wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach oraz przepisów wykonawczych z tych ustaw, m. in.:
19) prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem, realizacją i terminową aktualizacją Programów Ochrony Środowiska, Planów Gospodarki Odpadami i Programów Usuwania Azbestu i Wyrobów Zawierających Azbest, a także sporządzaniem raportów z ich wykonania;
20) prowadzenie i bieżąca aktualizacja ewidencji wyrobów zawierających azbest i instalacji zawierających PCB na terenie gminy oraz zapewnienie przeprowadzania inwentaryzacji w tym zakresie
Metryka strony